Take my hand and walk with me

Idag har jag varit och badat bastu med Lina. Det vart hårinpackning, ansiktsmask och en väldigt mycket tjejsnack, Älskar´t!

Nu tänkte jag krypa ner under mitt underbara täcke, kolla på en underbart bra film och vänta på att min underbara pojkvän ska ring. FAN VAD JAG ÄLSKAR LIVET! Som Martin brukar säga. haha


Innan ni lägger er ikväll måste ni bara lyssna på det här låten, och läsa texten!

Ohh, yeahh.
Where are you now
When I need you the most
Why don't you take my hand
I want to be close

Take my hand and walk with me, yeah
Where are you now
When nothing is going right
Where are you now
I can't see the light

So take my hand and walk with me
show me what to be, yeah
I need you to set me free, yeah yeah

Where are you now
Now that I'm half grown
Why are we far apart
I feel all alone

Where are you now
When nothing is going right
Where are you now
I can't see the light


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0