översikt över min dag!

Det har varit väldigt lugnt idag!

Först gick jag och solade, och dom bilerna har ni ju redan sett att jag vart ganska brun i alla fall;) Nu känns det som att det bränner i hela ansiktet och på tuttarna!


Sen testade jag mina nya solbrillor för det va faktiskt sol och 10 grader i skuggan! Visst va jag lite frän iaf? haha


Sen satt jag och kollade på två Wallander filmer. Två som jag faktiskt inte hade sett förut, jag trodde jag hade sett alla. Men ikke!
Inte nog med det, efter det vart det kina mat från Asian wok, fy fan så gott det va ska ni veta! 
Här får ni en egobild:



Nu är mormor här och vi har ätit middag och haft tervligt. Nu ska jag ta mig en xider, luta mig tillbaka och bara ta det lugnt.

 

Saknar min älskling också som är i Indien!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0