fanfanfan



Nu ska Olivia snart sova. För hon ska upp tidigt i morgon! Känner mig som en liten skolflicka med två flätor och inget smink, fast i iron maiden tröja då.. haha

Jag tror att jag ska ligga och kolla på en riktigt bra film föresten. för jag är inte trött för 5 öre!
Snart är lovet snart slut har jag kommit på, skit!


Jaja, sov så gott:)


Tycker om texten på den här låten!


Tänker jag på dig ibland
Det var nånting som fastnat på mig
nåt som aldrig helt försvann


Fast det var så kort romans
var det nåt jag borde ha förstått
Såna chanser kommer en gång bara
Aldrig att dom kommer två

Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå :)

haft en bra dag än så länge?

2010-01-17 @ 12:20:19
URL: http://voffsen.blogg.se/
Postat av: tobbe

Hej! Nya designen samt bloggen är ute nu. En pappablogg, inväntan på att bli pappa. Om du gillar bebisar/barn så är bloggen något för dig!Tyck till och börja följa den! :)

www.tobiasbloggen.blogg.se

2010-01-18 @ 00:30:21
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0