sunshine

Hej på er mina solstrålar!

Jag har vaknat 100 gånger inatt för att jag har haft mardrömmar. Först drömde jag att jag jobbade på ett sjukhus och så va jag tvungen att sova i en säng där en gubbe precis hade dött i, med hans sängkläder och allt. På natten såg jag gubben som hade dött (som spöke) och då skrek jag tills personalen kom. När jag berättat vad som hänt, trodde dom att jag va psyksjuk och fick ligga kvar i den där äckliga sängen. Haha

Sen drömde jag att mamma och pappa skulle välja vilken kille jag skulle va tillsammans med. Men som tur va så valde dom Martin:) Sen helt plötsligt va det en vulkan under vårat hus så att jag och martin kom ifrån varandra. Hahah helt sjuka drömmar!


Jag har precis vait ute och solat, jätteskönt väder ju! Satte mig med lite te och satte på spotify ute på altanen, längtar som fan till sommaren!



 


Kommentarer
Postat av: Martin

Fan va fin du är babe <3

2010-04-03 @ 15:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0