She´s back!

Nu har jag precis kommit hem, är ganska trött i bena men det va det lätt värt!:) Det har varit jättetrevligt och jag har handlat en hel del. Mitt och mammas kvitto gick på 5000 kr, när man plockar på sig så känns det inte så mycket. Men sen får man en rejäl chock framme vid kassan! haha

Tänkte lägga ut bilder på det mesta av vad jag har köpt:)

Jag och Åse köpte fina Hello Kitty väskor som jag packade ner alla saker i, istället för dom där fula "ullardes påsarna"

2 BH:ar, 3 mys trosor och 3 vanliga trosor



Ett par rosa mysbyxor och ett par korta chinos



2 slapp tröjor

Sen köpte jag ett par snygga jeans shorts och ett par badbyxor till Maritn. Hoppas verkligen att dom passar min lilla plutt:)

Nu ska jag fixa lite och så. Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0