I hate this part



Nu ligger jag i min säng och kollar på "Vi hade i alla fall tur med vädret igen". Det är ju inte så mycket som lockar utomhus direkt, näst intill snöstorm ju!

Har precis fixat naglarna också, köpte ju lösnaglar i Ullared. Jag känner mig faktiskt mycket fräschare när jag har fixat till naglarna. Vare sig det är lösnaglar, nagellack eller något annat!

Före:


Efter:

 

Du är det vackraste jag vet
Drömmar om dig gör mig så het
Jag tänker på dig dag som natt
Det är för dig jag sjunger min skatt
Du betyder så himla mycket för mig
Du vet att jag, jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: mathew

fint tjejen :)

2010-04-21 @ 20:20:24
URL: http://mathildaacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0