calling out

 

Snart kommer du hem, snart får jag ligga i din famn igen.


Känna att jag har någon att prata om precis allt med.


Någon som lyssnar och stöttar mig när jag behöver det.


Dig kan jag verkligen lita på.

Vi har varit tillsammans i snart ett halvår,


och jag får fortfarande fjärilar i magen när jag är med dig.


Jag har inte varit med dig en enda gång utan att du får


mig att skratta, känna mig lycklig.


Tiden har gått så himla fort, det känns som om det bara

är en börjar, en riktigt bra början till ett liv tillsammnas med dig.

Men endå så känns det som om jag har känt dig hela livet.

Att vi kommer känna varandra hela livet, och mycket mer än så.

Det ska bli så skönt att känna den trygga armen om mig på

kvällarna igen, att prata om allt och ingenting i din säng,

med fötterna upp mot väggen. Och efter ett tag slutar det med

brottning eller att man får en fet kudde kastad i huvudet.

Haha, Jag älskar min Martin<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0