FF

NU har mamma och pappa åkt till åland, så nu är jag själv hemma.
Idag ska jag vara med Lina. Ikväll ska vi käka taco, kolla barnfilmer, chips, godis, monster dricka.. you name it!
Så det ska bli riktigt mysigt, barn på nytt lixom=)

Jag hade först fundering om jag skulle dra ner och sola förut, (för jag vill bli lika brun som martin som är i Indien) men nae jag orkade inte..
Jag skullle behöva städa mitt rum, kanske ska köra på det!

Här har ni min slappa outfit:



Linne - H&M
Jeans - Vila
Halsband - Glitter
Armband - Vila


Kommentarer
Postat av: lina karlssonpåtaket

Faaaaaan vad snygg du är bby<3

Mys kväll var det:)

2010-04-06 @ 12:45:04
Postat av: moa axman, du vet-

gumman

läste i genom din blogg lååååååååångt tillbaka och hittade bilderna från i sommras när vi ar hos er, så jag undrar om du kan vara snäll och skicka dne på dig och mg när vi kramas i poolen? :D

försökte kopiera den men det funkade inte :(

så skicka den på msn nästan gång du är inne :D går bra med mail med!

puss, love u <3

2010-04-06 @ 18:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0