Cheesecake



Pluggar psykologi nu, eller aa jag ska göra det. Har gjort det i en timme nu. Skiten fastnar inte på hjärnan, det är liksom så tråkigt att hjärnan vägrar att ta till sig allt tråk som jag försöker läsa in.
Det är lustigt, när man sitter och pluggar så kommer man på masser roligt man kan göra, och kommer på alla "jätteviktiga" saker man måste göra. Allt för att komma bort från pluggandet.

Ikväll kommer min baby hit och sover, vi ska äte cheesecake sen ska han förhöra mig på psykologin. Bäst att jag pluggar masser tills han kommer. Han är nästan värre än mina lärare. Det är så bra att han kommer hit och ger mig en spark i röven, det behöver jag när det gäller läxor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0