1 april!

Hoppas att ni har lurats mycke idag! Det har jag gjort men har bara lyckats lura två. Det va mina knäppisar Mamma och Martin.

Jag skickade ett sms idag i skolan till mamma och förväntade mig ett tjurigt och fundersamt svar..

Jag: Mamma jag och martin ska förlova oss:)

Mamma: (Inget svar)

Jag: Hallå??

Mamma: Grattis! du kan du

Jag: Amen;-) haha April april

Mamma: va rolig du är



(Förlåt mamma, hihi<3)


Sen skickade jag även ett sms till min baby som är i Indien


Jag: Hej gubben, tänkte pierca bröstvårtan i veckan. Tycker du att jag ska ha ring eller stav?:)

Martin: Haha öh okej:-P Hos vem? Vetifan faktiskt...:-P blir inte typ bröstvårtan hängig^^ stav tror jag isf

Jag: Hahah april april din dumma sill! Pucko;-) älskar dig

Martin: Fan va trög du är:-P älskar dig mitt mongo;-)



Sen skulle jag lura två av mina kompisar att min lärare hade tagit mig på röven:

Amanda gick inte på det men Hanna vart allt lite chockad haha.


Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: åse

fy fan, du är så jävla störd!! haha

2010-04-01 @ 20:38:24
Postat av: Olivia

Sv: Hahaha, alltid! annars skulle livet vara tråkigt!

2010-04-08 @ 00:06:12
URL: http://oliviiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0