Nu har jag kommit hem!

Just det, nu är jag hemma igen! Det gick jättebra på vårdcentralen, det visade inte på något dåligt. Men smart som jag är glömde jag bort att kolla efter halloween kläder.. inte bra Olivia!

Men får springa runt på stan i morgon och kolla om jag hittar något:) Man får hoppas att det inte är alldeles tomt på hyllorna, för jag är ju inte ute i god tid direkt:P



Nu ska jag käka kebabrulle, muuums!'
Mamma höll på att garva ihjäl sig när jag skulle beställa. Pizzagubben stog och glodde som bara den och skrek efter mig när jag gick "Smaklig måltid" "Kul att du kom!" "Ha en trevlig kväll" "välkommen åter!"

Mamma när vi gick ut: Såg du hur han kollade på dig hela tider och flirtade hela tiden!?


Jag skulle aldrig flirta med någon genom jobbet? Det känns nästan påfluget och oprofessionellt. Men det tyckte tydligen inte han;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0