det är det lätt värt!

Tjingeling!:D

Gud vad skönt det ska bli att vara vaken så länge jag vill ikväll! Jag ska nämligen jobba natt i morgon på röntgen så jag börjar vid 3:) Inte lika roligt att jobba till halv 10 på kvällen, en där emot får jag ju sova hos en viss person, det är det lätt värt!:)
I morgon ska jag ta svininflunsa sprutan också, får se hur det går! Men det går nog toppen, man får inte vara så kinkig.

Idag har det vart lugnt, först jobbat sen hem och träffat Lina, Victor och Adam ett tag. Nu ska jag göra lite hemma spa tror jag, ansiktsbehanling, hårinpakning, fixa naglarna och lite smått och gott:)


Ha det bra och sov så gott senare! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0