Börjar känna mig stressad!

Hej på er små turturduvor!

Jag känner mig rätt så nyttig nu! Jag har varit ute på en lång promenad, och med den nya vinterjackan va det inte så kallt!:) (En bild på vinterjackan kommer på bild vid ett senare tillfälle!)

Jag har precis duschat, sminkat mig osv. Nu är det bara mamma som saknas för vi ska åka till vårdcentralen, eftersom att jag troligen har urinvägsinfektion:/ Det känns (piss) ha ha ha vad rolig jag är:P
Sen ska jag kolla efter lite utklädnads saker till halloween till mig, hanna och lina. Vi skulle klä oss i samma tema:)

Nu måste jag läsa ut min bok, börjar känna mig stressad! En jättebra bok som heter "Rivet skinn" om en kille från Motala som berättar om sin jobbiga uppväxt och sin jobbiga tonårstid. Den kan redomendera, även fast jag inte har läst sluet(a)



Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0