Vi va så rastlösa

Jag är hemma från skolan idag också. Känner mig inte helt återställd! Fast jag kunde gå upp hur sent som helst, fick jag gå upp kl halv 8 eller nått för att en viss person som sov här och skulle till skolan:P
-men jag kunde ju somna om senare iaf:)

Idag ville jag och mamma göra nått, vi va så rastlösa.

- Så vi tänkte åka till Askerstad en sväng. (Jag hittade 200kr i ett gammalt kuvert som jag fått i present, FATTA GLAD) :D Blir nog att handla något för dom!

- Åka till Brorsan och hela familjen.

- Sen tänkte jag dra och sola, måste bygga på lite nu:)

- Efter det blir det plugga matte skulle jag tro, jippie!

- Sen väntar nog TV på mig, eller kanske en liten Lina?=)


Ha det bra! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0