Skvaller!



Kissies blogg stängs ner

"Jag är bloggvärldens bitch och därför kan jag inte blogga kvar nu hos blogg.se."

 

Alexandra "Kissie" Nilsson har blivit hyllad och hatad för sin kaxiga bloggstil.

"Jag blir nämligen avstängd imorgon.. Helt ärligt. tog det såhär lång tid..? Haha! Nej men ärligt talat är jag bloggvärldens bitch och därför kan jag inte blogga kvar nu hos blogg.se som ägs av en viss Roland som nu har tröttnat på mig", skriver hon i sin blogg.


Daniel har vaccinerats men kungen får vänta

Den svenska kungafamiljen får ingen förtur men Daniel Westling har redan fått sin spruta.

 

Den rådande rekommendationen från Smittskyddsinsitutet är att alla svenskar bör vaccinera sig. Drottning Silvia och kungen har redan bekräftat att de ska följa rådet och ta sina sprutor mot svininfluensan.

Men i grannlandet Norge har man redan låtit kungafamiljen gå före i vaccinationskön. Anledningen uppges vara deras utsatta position.

Men här hemma i Sverige får kungafamiljen vackert vänta. Alla förutom Daniel Westling vill säga. För han har redan vaccinerats. Anledningen är att han tillhör en av riksgrupperna då han i maj genomgick en njurtransplantation.



Mina kommentarer:
Kissie: Jag är verkligen inte ett fan av Kissie. Men jag tycker hon är jävligt smart, jag tror att hon spelar "dum blondin" och får flera flera tusen i månaden p.g.a det. Jag tror att många klandrar henne och snackar mycket skit, men egentilgen tror jag att dom önskar sig själva i samma läge för så mycket pengar. Att hon nu byter blogg p.g.a hennes kaxighet gör det bara ännu roligare att läsa hennes plogg!

Daniel Westling: Herregud! Vem bryr sig om inte kungafamiljen får ta sprutan före någon som behöver den bättre. Jag tycker inte att dom har några som helst fler rättigheter än någon annan. Det ända dom gör är ju typ att åka rung och vinka när dom åker häst och vagn. Ne men dom representerar Sverige jag vet, men det kan väl vem som helst göra, bara för det behöver inte den/de få ett vaccin fortare?:S

Godnatt alla där ute!:D

Btw! rekord på unika besökare, fortsätt så:D


Kommentarer
Postat av: livvie

haha rätt åt henne XD

2009-11-09 @ 15:21:56
URL: http://livvie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0