Praktik i morgon:/

Usch ja, i morgon börjar praktiken och jag ska vara på stroke avdelningen i två veckor efter två ganska bra på röntgen.
Jag börjar desutom kvart i 7 i morgon, viken jäkla skittid! Men får väl stå ut med det då:(

Ikväll ska jag kolla på "ensam mamma söker" sen ska jag ut och möta Lina en sväng.
Jag har lust att åka till Moa i Växjö för övrigt! Vill bara bort från Motala ett tag nu, plus att jag saknar henne som fan!
Motala är för litet, kan dom inte bygga ut det lite och ta in mer invådare, bara ett tips;) Då ska det vara bra människor som bryr sig lite mer om sig sjävla ist för andras liv!
Men nu får jag ta och sluta drömma, nu ska jag ner och käka..

Byeee!

Kommentarer
Postat av: Åse

Leon hänger nog med. Han tjatar om Love hela tiden =)

2009-11-01 @ 19:36:05
Postat av: Olivia

Svar: Han kan följa med på tåget;)

2009-11-01 @ 22:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0