Paradise hotel



Nu har jag precis legat nerkrypt under en filt och kollat på Paradise hotel. Det känns som om jag har feber, men jag ska allt till skola i morgon!
För i morgon ska vi som går inriktning (skydd och säkerhet) få besök av en fånge på skolan. Han ska prata inför oss och sen ska vi sitta och fika med honom. Kommer kännas helt konstigt! men jäkligt intressant!:D

Jag har kommit på att jag ska bli jätte noga i skolan! Komma ihåg alla läxor och allt. Sen på fredag ska jag ha nationellt i engelska så jag ska försöka lära mig allt jag inte kunnat innan på 3 dagar! haha önska mig lycka till.

Nu ska jag försöka sova skapligt tidigt, har lyckats med att typ vända på dygnet:/
Sov sött gullisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0