Mysig helg på högsta nivån!

I freadgs va det helt underbart. "Mr X" Tog med mig till Linköping för att ha en myskväll. Först va vi och kollade kläder och lite sånt! Sen åkte vi till bion (vilken film vi skulle kolla på skulle bli en överaskning). Det visade sig att vi skulle kolla på "Flickan som lekte med elden", det va riktigt bra. Men kvällen va inte slut än.. efter det åt vi ute på kina resturang. Sen åkte vi hem till mig och fick avsluta en underbra kväll!

Sen på lördagen åkte vi till hans pappa och träffade hans lillasyster som är hur söt som helst. Vi frågade om vi kunde på vitt vin och räkor att äta. Klart att vi fick det till förrätt, sen vart det mys framför TV:n med chips och dryck.

Idag är det ju farsdag också, jag visste inte vad jag skulle köpa till min lilla pappa. Men det fick bli en pappers-slips med 5 trisslotter (dålig fantasi jag vet) men det är ju ändå bara fars dag:)


Nu ska jag sova tidigt för ska till jobbet i morgon:(
Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0