Gå med i lumpen? Haha

Äntligen fick jag komma hem. Jag har gått och längtat hem hela långa dagen i väntan på att få "lov". Vi va ju på teater idag innan vi fick åka hem, den va rätt bra. Den hette: mitt <3 i din hand. Tror jag iallafall?

När jag kom hem såg jag att jag hade fått brev om att gå med i lumpen. Haha skulle nog inte vara något för mig. Jag skulle tjuta av en avbruten nagel och om jag vart smutsig typ:P
Men det skulle ju säkert vara en fördel om jag vill bli polis sen om man har gjort lumpen.


Nu ska jag lägga mig och kolla film/ vila innan Moa och Love kommer. Men ha det så bra så hörs vi sen!


Kommentarer
Postat av: gurraa

fick jag med ;) kan ju vara bra o göra det.

2009-05-20 @ 20:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0