Uppdateringarna

Förlåt för att jag har varit usel på att lägga upp fler inlägg men jag har inte fått tillbaka min dator än. Så fort jag får den så blir allt som vanligt om ännu fler inlägg än tidigare.

Idag har det varit lungt i skolan. Jag slutade lite tidigare, för på sista lektionen fick man gå när man va klar så jag skyndade på som bara den att göra klart det. Sen gick jag och Tessa till bussen och det började småregna, så jag fick ta bussen hem till Gurra. När jag kom innanför dörren sprang jag in och kollade på sängen för gurra hade varit och hämtat mina linnen som jag beställde från Junkyard.



Dessa två adidas linnena blev det!
Passa på att handla där för just nu är det fraktfritt.

Men nu ska jag äta lite sen leka lite i PS... Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0