Tråkig dag

Gud vad snurrig jag är, allt känns jättemärkligt och konstingt. Jag vill bara att allt ska bli som det var föut, det var så bra och jag var så lycklig. Det är jag nu med men inte på samma sätt.


Asså jäklar ser ni alla vita tussar som flyger sunt ute eller? I morse fick jag världens chock när jag kollade ut och trodde att det snöde, haha.
Dagen har vart tråkig, längtade verkligen inte tillbaka till skolan. Så jäkla gött för studenterna som slutar skolan för alltid. Men inte så kul om man blir arbetslös och inte vill plugga vidare, därför är det bra om man inrikta sig på vården för det behövs alltid:D

Snart ska jag ut och gå med Lina!
Ciao





Deam what I miss you boy, as you were before!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0