Ska komma på något bra killnamn

Det blev inget plugg. Jag tyckte att det var roligare att gå ut med Lina och Mia istället och se lilla Melinda. Gud vad söt hon är! När man pratar med henne så har hon börjat le. Sen ska hon kanske heta Melinda Olivia Lina Johansson. Häftigt!
Jag kan inte bärja mig tills jag blir faster igen. Min bror ska få en liten pojke till, förmodligen på min födelsedag, den 21 september. Faster låter så gammalt tycker jag haha. Jag ska försöka komma på ett bra killnamn. Jag tycker att Vincent är fint så det vill jag att mitt barn ska heta om det blir en kille.

Nu ska jag ner och dricka något och sen gå och lägga mig snart tror jag. Jag är ju så trött idag. I morgon kommer Moa och Love hit också. Det ska bli jättesköj!

Massa kramar från mig.

Kommentarer
Postat av: Åse

Ja kom på ngt som passar till Leon. Men du vet, det blir ju en tjej =)

2009-05-20 @ 20:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0