Min dator!



Äntligen har jag fått tillbaka min dator! Jag har väntat hur länge som helst. Det första jag gjorde när jag kom hem va att knäppa på datorn och försöka ta igen det jag har missat med bloggen och annat under tiden jag inte haft datorn. Gud vad handikappad man blir utan dator. Hur klarade man sig förr i tiden..?

Som ni säkert ser så har jag gjort lite ändringar på bloggen och det kommer mer ändringar senare ska ni se. En ny snygg header och hela skiten. Jag måste bara tänka efter ordentligt hur jag verkligen vill ha det. Nu kan ni ta på er läsglasögonen och börja läsa igen för att Olivia är tillbaka... om inte datorn pajar snart igen vill säga...

Min lilla plutt har gjort om bilden ovan på mig, och jag tycker den blevk skitcool!
Men nu måste jag sätta igång och läsa engelskaglosor tills i morgon, som är 42 st, väldigt gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0