Måste ha drömt?

Jag skrev ju för några dagar sen att jag skulle bli faster och att det skulle bli en kille. Men det vet man inte än, jag är 100% på att mamma har sagt att det skulle bli en kille men det har hon tydligen inte. Så jag måste ha drömt, haha! Men då blir det kanske som jag alltid har trott, att det blir en tjej!

Jag hade ju tänkt att jag skulle lägga ut några bilder som jag och Moa tog igår nere vid sjön. Men min dator är ju helt fuckt up så jag hittar dom inte och den tänker i hundra år så fort man trycker på någon knapp på datorn. Så snart blir det nog en helt ny dator skulle jag tro.


Snart kommer farfar och sen brorsan, Åse och Leon. Men nu ska jag dra! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0