If I were a boy

I morse åkte Moa, Love, Maria och Magnus hem. Efter det förljde jag mamma med pappa ut på sjön för att fiska. Men inte ett napp vart det..
Men jäklar vad kul det var när vi skulle hem för då vad det jag som satt bakom ratten. Jag körde rally, sen satt mamma brevid och skrek "OLIVIA INTE SÅ NÄRA LAND!" Haha.

Snart ska jag dra till Gurra, jag har inte träffat honom på jättelänge känns det som. Det blir väl bara att chilla och sen är det ju robinson ikväll som man måste kolla ju.


Här får ni en bild på dagens outfit också!


Sen vill jag bara att ni ska lyssna på det här om ni inte har hört det, ni vet låten "If I were a boy" Det är ju Beyoncé som sjunger den. Men den som har gjort det från början heter BC jean och när hon sjunger är den sjukt mycket bättre tycker jag!:)



Ha det så bra nu puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0