Hårform

Nu jag jag vaknat. Jag vaknade tidigt idag (för att vara jag) halv 10. Då gick alla och käkad frukost men jag stannade och drog mig i  sängen en liten stund.

Idag ska vi till min moster och sen min kusin Adam för att kolla på hans barn och hälsa på dem. Sen ska jag och Moa gå på stan och jag ska köpa nya hårform piller som är kosttillskott så att håret växer mer och man får tjockare hår. Jag får mycke längre hår av det, så det är ett tips om man vill få längre hår.
Men tänk på att man inte märker någon skillnad på ca en månad, så sluta inte med de på en gång. De kostar runt 100 kr och köps på hälsokost affärer.

Nu ska jag ner och käka frulle! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0