Födelsedagsfest för C & J

Här kommer lite bilder från igår när vi va hemma hos Jennie och firade henne och Cornelia.
Det var en riktigt trevlig kväll måste jag säga! I sommar blir det iaf poolparty hos mig, och ett party till hos Hanna är nu bestämt ;)

Hanna, Tessa, Jennie och jag =)


Amanda och jag =) 


Jag och Tessa satt ute och snackade lite skit hehe =)


Sen blev det party vill jag lova. Alla stod på bord och stolar, men inte minst jag haha ;)


Haha ni är för söta tjejer!

Nu får det räcka med bilder. Jag vill bara spola tillbaka tiden till igår för det var så sjukt kul!
Jag trampade dock på en glasbit, vilket inte var lika kul.


Ha det så bra iaf  Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0