Våffeldag

Ja idag har det blivit våfflor ska jag säga. När jag slutade jobbet luktade det våfflor om hela mig. Något som va gött va ju att jag jag drog till frissan precis efter och gjorde lite fler slingor för färgen vart lite konstig efter ett tag.
Imorgon är jag ledig, gud så skönt säger jag bara! Sooova är nått som jag kommer göra mycket!
Ikväll ska jag sova hos mitt hjärtegull och vi ska nog bada lite sen, iaf jag för jag är jätte sugen och sen har vi en badmuffins som ska användas:)

Det känns som om våren alldirg kommer komma, folk säga "Det känns som om våren kommer om bara några dagar" men jag tycker att det känns som om det kommer om flera år för så fort snön går bort kommer det ju likväl till baka likasnabbt igen.

Ikväll får man inte missa fråga Olle, det är ju skit kul. Endel frågor som dom får in fattar jag inte att man ens kan undra över, sånt fattar man väl själv. Nej nu ska jag inte vara dum:)
Ha det bra nu Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0