Måste klara det gallant!

Men guuud vad jag känner mig snygg, helt sjukt! Sitter i myskläder och en påse på huvudet för att hårinpackningen ska ta så mycket som möjligt.
Snart måste jag sätta igång med pluggandet för provet imorgn i skydd och säkerhet ska gå bäst för mig har jag bestämmt! Skydd och säkerhet är det roligaste ämnet nånsin:)

Idag gick jag och traskade lite på stan efter skola medans jag väntade på mamma. Sen kom jag på att jag kunde dragit till Leon för jag saknar han så jäkla mycket! Men iallafall så gick jag in på GinaTricot och köpte ett par leggings som jag har velat ha jätte länge:) Såklart hittade jag 1000 andra saker jag ville ha med va tvunden att tänka på min ekonomi lite. För om tre veckor drar mamma, pappa jag och Gurra till stockholm och då blir det shopping!:D


       
Nya leggings och nya skor!



Men som sagt, måste dra och öva på sydd och säkerhet för att klara provet gallant.
Byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0