vita tygskorna

Jag sitter och äter godis klockan 2 på dagen haha. Skit gött är det! Igår skulle vi åkt in till Lkpg och sova över med det vart inget:/ Vi kollade på the grudge 3, många sa att det va dålig mev vi tyckte att det var den bästa av dom.
Idag tog G en kärlekscheck som har fick av mig i julklapp. Det står: Ett biobesök med mig! (Du väljer filmen och jag fixar popcorn!) Men jag sa att jag batalar hela biobesöket! Så vi ska gå och kolla på "Män som hatar kvinnor".

Sen har jag fått mina skor som jag beställde från HM. Men jag fick bara mina svarta klackskor. Jag köpte ju ett par vita tygskor också. Som ni kan kolla på här! Men dom vågar man väl inte använda nu när det är så lerit ute. Det får vänta till den riktiga våren kommer. När nu den kommer.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad bra, jag har tänkt att beställa pumps, tygskor och gladiatorsandaler från H&M. Du kan ju säga om din storlek blev bra och så :) puss

2009-03-23 @ 22:35:29
URL: http://jennielindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0