Tisdag & onsdag

Kom precis in, jag har varit ute och snackat med Lina ett tag och hon ska kanske ska följa med mig till skolan i morgon. Bror på om hon orkar gå upp på morgonen;) Sen har jag haft skitont i huvudet idag och resten av klassen också typ. Så när jag kom hem så la jag mig i sängen och skulle läsa lite i min svenskabok men redan efter 6 sider sov jag som en stock. Jag vaknade skitsent och kom på att jag och lina skulle sola med då va klockan typ redan 8 så då var det försent.
Kanske blr i morgon då!
Men nu ska jag lyssna på mina favorit låtar och prata med babe. Akon-right now na na na och flo rida-right round!

(Tisdag)
Idag har man inte gjort sådär jättemycket. Jag drog till stan med mamma ett tag och kollade på kjolen som jag vill ha från HM, men den svarta som jag ville ha va slut såklart.
Just nu kollar jag på andra avenyn som verkligen är beroende framkallande! Haha.
Jag ska dra nu puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0