Tror ni på spöken?

Jag snackar med älsklingen i telefonen nu, för hände det en skit äcklig sak. Han skulle precis berätta en sak och helt plötsnigt bara försvann han. Inte nog med det, vet ni vad som hördes i luren sen eller? För han försvann jag bara och det las på, men i min lur började det spelas mozart musik, den där rigsignalen som fanns på nokia 3310.
Sen kollade jag så att den inte fanns på telefonen som rigsignal eller nått ifall vi hade tryckt på någon knapp eller nått, men den fanns inte. Jag och G har samma så det var inte han heller.
Jag fick värdens hjärtattack och skrek som en galning på mamma, haha.

Men nu måste jag vara social mot baby. Byebye!


Kommentarer
Postat av: gurraa

aadu de va läääskigt heheh <333

2009-03-10 @ 21:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0