Tidigt på morgonen!

Jahop, jag börjar praktiken klockan 2 och jag sitter uppe så här tidigt och ni kanske undrar varför?  Men det är så att jag sover hos älsk och han har dragit till skolan och jag sover skit dåligt utan honom! Jätte konstigt är det.
Nu är jag jätte pigg och vill inte alls sova och man ska ju inte tvinga sig själv att sova så jag tänkte sitta och kolla hur jag ska förändra min blogg lite:)
Jag satt och pillade lite igår på min "test blogg" igår kväll men jag fick slita mig för att klockan va så mycket.

Jag kommer nog inte skriva något senare idag för jag kommer hem vid typ 10 0ch då är jag förmodligen helt slut och måste sova på en gång. Men ni får ha en jätte bra dag!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0