Thailand i värmen

Nu är det dags att skriva lite! Idag var jag och Becca på UM, jag skulle skaff nya p-piller för att Neovletta inte var bra. Annars har det nog varit lungt! Jag har hittat en skitfin kjol som jag vill ha och som jag har letat efter hur länge som helst, vet ni vad priset va eller? Typ 100 kroner, as glad!
Jag kollar på semester svenskar nu och jag är sjukt sugen på att dra till Thailand i värmen. Jag fattar inte att folk säger att jag är brun, det är typ 5 pers som har sagt det. Jag har inte solat på skit länge, men det är ju bra att jag ser brun ut:D

Pratade men babe nyss och han är på väg från Stockholm och han sa att han hade köpt nått litet till mig. Hmm undrar vad det kan vara?:)

Men nu har jag inte så mycket att säga mer
HEJRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0