Sommarminnen!

Jag och mamma har precis vart ute och åkt lite i blien. Vi tog en liten pratstund och det var riktigt skönt att få prata av sig. Älskar dig mamma!
Nu ligger jag i sängen och lysnar på musik på högsta volym, äter godis från min jättepåse med godis som snart är slut medans jag läser på till prov i skydd och säkerhet.
Sen ska jag kanske vara med lina eller iaf träffa henne ett tag. Sen ska jag kanske ringa en pling till Moa, för det var otroligt länge sen vi hördes av och jag saknar henne skit mycket!

Är det någon mer som saknar sommar eller? Man blir ju ännu mer sugen när solen kikar fram och man för en gång skull känner lite värme. Gud vad jag drömmer om sommaren!
Jag älskar att tänka tillbaka till alla härliga sommarminnen, på stranden, på kvällarna, på utflyckter mm. Alla blir så mycket gladare och livfullare på sommaren, det gillar vi! Just nu skulle jag behöva piggas upp lite själv känner jag.

Måste bara säga att bion var jättebra igår! Gå på "män som hatar kvinnor" på bio säger jag bara, alla filmer blir ju så mycket bättre på bioduken och gosaker i knät!

Nu ska jag plugga vidare och sen ska jag kolla om det finns nått roligt på TV:n.
Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0