Övertalade

Hello, har inte skrivit på ett tag nu. Men nu är det dags igen! Igår va jag och babe barnvakt åt Leon, skitkul hade vi! Läste bok, körde innerbandy och kolla film och lite sånt. Sen sa han Olivia för första gången eller ah, han skriker "Oah" när han vill mig nått, men iaf;) Det roliga är att han inte har sagt farmor till mamma än, så hon är avis.

Idag har det inte hänt så mycket, Viktor övertalade mig att vänta med honom tills Natalia och Gurra slutade. Snart ska vi kanske dra till Tom och några andra om vi orkar och känner fört:) Får se hur det blir med det men nu är det slutskrivet för idag tror jag;) Ha´re bra!

Kommentarer
Postat av: Leila

Hej sötis! Jag har en frågestund på min blogg, kika jättegärna in och lämna en fråga! PUSS <3

2009-03-08 @ 08:59:13
URL: http://augg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0