Lite nytt

Ja, som ni ser så har jag fixat bloggen lite och jag är inte färdig, det är några småsaker som jag ska få till och så ska jag byta ut en helt ny header.
Idag har det inte hänt så mycket. Jag slutade halv 4 så det va ganska skönt. Imorgon är det våffeldagen så då ska tanterna och gubbarna få våfflor=)
Jag fick ett halsband av en från mammas jobb som hon hade pälat själv. Jätte gulligt!
Jag kollade nyss på den rätte för rosing, jag måste bara säga att jag tycker att hon skulle kollat lite mer noggrant på killarnas åldrar! Hon är ju 35 och dejtar typ 19åringar, lite för mycket åldersskillnad för min smak. Hehe

Nu sitter jag och lyssnar på radion på mitt rum och ska snart krypa till kojs för jag ska upp 05.30 i mrn för jag börjar 7. JOBBIGT!

Det var allt jag hade att skriva idag! Ni får söva så gött!:) Kram Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0