Leka att jag har astma

Hey you!

Idag drog man till Becca efter skolan och så satt vi och snackade lite och käkade chokladbollar och saft;) Sen tog jag bussen vidare till stan och mötte Lina och Mia som va på besök. Vi käkade mcdonalds och så hade dom ett häfte med kuponger så vi fick gratis hamburgare. Så när alla va klara och hade ätit sig mätta så var det en hamburgare kvar som ingen orkade äta upp, så Mia stoppa ner den i väskan. Haha
Sen drog vi hem och jag har läst min tråkiga svenskabok som måste läsas ut.

Här kommer lite bilder när jag ska leka att jag har astma på våran arbete i skolan;)





Haha, resten håller jag för mig själv!

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hhaha, lekte ni att du hade astma ;P.

Aa mc donalds är gott så mobba mig inte ;D

2009-03-13 @ 13:00:46
Postat av: Olivia

Sv: Haha ah ett arbete i skolan;)

2009-03-13 @ 17:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0