Jag ångrar mig

Jag hann inte att skriva igår, jag kom på att jag skulle skriva precis innan jag skulle sova och då va jag för trött. Igår va det skit kul för jag och Hanna höll på och dö när vi skulle gå ner för en backe som var världens isgata. Mina skor va piss hala så jag flög åt helvete och drog med mig Hanna så att hon ramlade. Karin, hanna och Nicko höll på och garva ihjäl sig men jag tror fan att jag och Hanna garvade mer. Sen va det 2:or och 3:or på skolgården som stog och gravade åt oss.
Aja, sen skulle jag vänta på G i en timme efter att jag hade slutat och då sa Amanda att hon kunde vänta med mig så länge. Då mötte vi Towe som sa att hon också skulle vänta en timme så vi tre satt i kaffeterian och snackade.

Btw, jag har beställt skorna från HM nu och jag är skiit glad! Nått som gör det mer roligt idag är att vi har studiedag! Jag ska kanske va med G idag, vi får se hur det blir med den saken.
Jag ångrar mig skit mycket att jag inte följde med till Lkpg med nåra tjejer i klassen för Amanda frågade mig om jag ville följa med.

Men nu ska jag ta på mig och fixa till mig.
Ha en bra dag! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0