Fortsätta att ha mysigt!

Idag har jag vart hos babe hela dagen! Jag kollade precis på "the girl next door" medans han låg och sov. Vi har haft jätte mysit, vi drog till Varamon och tog med oss filt att sitta på och lite fika. As gött va det, soligt och skönt och när vi skulle gå längst strandlen så red det två tjejer på hästar längs stranden. Fatta att man vart sugen på sommar!
Ikväll ska vi fortsätta att ha mysigt, vi ska äta tacos, kolla på expedition robinson och ta ett bad senare.

Jag är så jäkla sugen på att åka till Italien nu asså! Gå i snygga sommarkläder, sola och bada, ut och käka och bara ralaxa.
Men nu ska jag hitta på nått sätt som gör att gulleplutten vaknar till:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0