Varm och skön dag, det gillar vi!

Idag drog jag till stan och mötte upp Natalia. Sen drog vi och mötte Vanja på Ginatricot. Sen drog vi och kollade lite i gallerian efter kläder, jag hittade inte ett skit. Eller jag hade i bakhuvudet hela tiden att jag inte fick slösa bort mina pengar.
Natalia köpte en klänning som va hur jävla fin som helst *avis* ^^. Men jag får väl hoppas att jag hittar nått nice i Italien, som jag förmodligen gör.
Sen gick vi ner till strandpromenade lite och solade, jag hade dock leggings på mig så jag vart ju inte så brun;) Sen drog Vanja med bussen och jag följde med Natalia till henne för att hämta min cykel, sen grog jag hem.

Nu har jag precis suttit och solat med Carin på balkongen, det är gött att solen tittar fram och ger oss värme!


(Slarvigt omgjord i PS, har inte sådär blå ögon!)

Nu ska jag kolla på film,
jag tror att det blir nya filmen
med Wallander "skulden"

Ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0