Tjenare!

Hej bloggläsare!
Idag vaknade jag upp hon min baby och hade sovmorgon till 12, men jag gick inte till skolan. Jag va fortfarande förkyld och jag hade bara en lektion. Snart ska jag till stan med Gurra, jag vet man ska inte gå ut när man är sjuk. Men jag ska kolla lite presenter till honom. Fast jag vet redan vad jag ska köpa^^

Nu är det bara 2 skoldagar kvar och de skoldagarna ska vi bara gå och fika vid knäppaviken med några andra klasser. Sen ha fotbollsturnering! Så jäkla nice! Men jag kommer sakna skolan lite också känner jag, sen vill jag inte att treorna ska sluta!


Måste bara säga två saker om redovisningen igår som jag glömde, det är att vi fick MVG på det och så älskar jag låten i slutet, "Take a Minute - K'naan"

Men nu ska jag dra! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0