Paris Hilton

Just nu kollar jag på hennes program my new BBF. Jag skulle tycka att det va urjobbigt att vara så känd. Men lite känd vill nog alla bli tror jag, det är ju en döm sen man va liten;)

Jag har glömt och säga vad jag gjode på midsommar! Först hade jag, Gurra och Carin picknik på vardsagsrummsgolvet (skulle vart ute, med det regnade). Sen åkte vi och kollade på i furulid på när föräldrar och barn dansade runt midsommarstången. Sen drog vi till Vikor och Natalia och grillade och rökte vattenpipa och lite shit sen drog vi ut.


Imorgon ska jag och mamma till Linköping och handla saker till Leon.
Nu ska jag prata klart med Moa sen kanske vara med Lina, måste ge henne sin present=)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0