Gud vad jag är lat!?

Ja, det kan man verkligen säga! Nu har det gått ca 4 dagar sen skolavslutningen va (orkar inte ens räkna) och jag har inte orkat sätta mig vid datorn en enda gång för att skriva ett inlägg.
Men en sak ska jag säga er och det är att det är sjukt skönt att vara ledig fråg skolan! Slippa tänka på läxor och att man ska lägga sig tidigt och gå upp tidigt. Men jag saknar såklart min klass!=)

Saker som jag har gjort under sommarlovet än så länge:
* Firat det!
* Jag körde båt till Askersund med Lina.
* Ätit årets första jordgubbar
* Varit och ätit på resturang med Carin och Gurra!
* Åkt bil med Adde, Lina och Becka.
* Ridit på linas häst (utan att ramla!)

(Det är säkert mycket mer, men minnet är kort)


Imorgon ska jag vara med Gurra! Seyou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0