Fun in the sun

Idag har jag varit i Linköping med min mamma. Jag hade inga pengar för dom ska jag spara till Italien. Men jag fick iaf en halsduk från HM och ett par gladiatorskor. Påtal om Italien föresten, jag och Lina åker redan på lördag. sen träffar vi Moa och dom där nere. Det ska bli skitkul!
Kommer sakna min plutt bara, har inte varit från har en hel vecka innan. Låter töntigt men så är det:D

Imorgon ska jag kanske träffa Natalia på stan och kolla lite, ska bli kul när jag är helt pank. Ne men jag får väl offra lite pengar om jag hittar nått nice.

Ikväll ska jag kanske träffa Lina, igår satt vi och skrev en lista med saker som vi skulle packa bara för att vi inte ska glömma nått. Nu har jag kommit upp i 40 saker, men jag ska ju ha fera par av vissa saker. Tung väska? Den blir nog tyngre när jag kommer hem=)



Nu ska jag kolla på Brolle som är med på "Lotta på Liseberg" eller vad programmet heter. Han är sååå grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0