Fästing



Fy fan på morgonen idag vaknade jag upp av att det kliade skit mycket runt halsen. Men jag tänkte inte så mycket på det. Men efter ett tag kände jag att det va en liten, liten knöl. Det va en jätteliten fästing som satt precis vid nyckelbenet på mig. Nu är det svullet och helt rött.
Usch dom är så äckliga, suger brod ur människor och djur.


Idag har jag varit och ätit glass i hamnen och följt med mamma och pappa när dom röstade. Måste ju veta hur det går till när jag för göa det sen;) Men hur mycket dom än förklarar så fattar jag inte vad man ska röst på^^

Snart ska jag möta Lina, jag skriver ett inlägg senare.
Glöm inte att jag ska ge lite tips om photoshop, kanske i morgon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0