Allergisk

Just nu sitter jag hemma hos pojkvänen och har typ inte ett skit att göra. det är så jobbigt när man inte är hemma för då kan man inte göra riktigt vad man vill eller t ex gå och äta. Man vill ju inte gå och rota i skåpen efter mat, nog för att Gurra gör det jämt hemma hos oss och jag också ibland;) Haha

Men gud vad pinsamt det va på bussen idag. Jag är ju väldigt förkyld och hostar ganska mycket och så fick jag världens anfall på bussen. Jag tror att det va för att jag är allergisk för det började klia jättemycket och jag fick knappt någon luft. stackars dom som satt nära mig i bussen:P


Men nu ska jag kolla MTV och vara med Byz, som ger min fästingar, usch!

Kommentarer
Postat av: Carin

Du får rota i våra skåp så mycket du vill, sötis !

2009-06-09 @ 12:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0