Snygga?

Puuh, nu är jag proppmätt! Jag och G har ätit Tacos och jag åt två stycken och kan knappt ta mig fram så mätt är jag! Men just nu sitter vi och kör guitar hero. Skit kul har vi! Sen ska vi kolla på Van veeteren för jag fick boxern av mamma för några veckor sen och har inte kollat på alla så sen ska vi tjocka i oss lite chips, dipp och popcorn. Här tänker vi inte på vikten inte;)

Nästa helg ska jag på 18års fest hos Sebbe och jag har redan funderat på vad jag ska ha på mig. Kanske ska jag ha några mörka jeans, någon topp och skinjacka? Sen kanske jag ska köpa dom här skorna från HM för 298:-. Vad tyckte ni om dom?:) Men då har jag inte sparat så mycket pengar som jag lovat mig själv att göra. Men sånt får man stå ut med!


(De finns även i vita!)


Men nu ska jag dra och ge Gurra stryk i Guitar hero!
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har också kollat på sånna fast vita!

HM katalogen va?:)

2009-01-20 @ 21:25:37
Postat av: Olivia

Okej=) Japp!

2009-01-20 @ 21:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0