Rimini!<3

Nu vad det klappat och klart. Vi var nyss på resia och bokade biljetter för mig, älskling, mamma och pappa. FY fAAn vad gött! Haha. Det blir första gången för mig att flyga. Vi ska vara borta i en vecka i Rimini i Italien och det är typ 30 grader eller nått vid den tiden och det ska bli riktigt skönt, förra sommare var det ju ca 2 veckor eller nått som det var fint väder på sommarlovet. Så vi får hoppas på bra väder när vi är där.

Sen ska Moa och hennes familj också vara där samtidigt men inte på samma hotell:/ sen ska dom åka buss istället för flyg, men vi kommer ju träffa dom också! Skitkul kommer vi och ha.

Nu ska jag spara hur mycket pengar som helst för att kunna shoppa mycket där, jag ska köpa väskor, skor, klädder och smycken. Åååh jag kommer drömma om det här till den dagen ända tills jag kommer dit. Vi ska åka den 27 juni så det är ju ett bra tag till, men ändå;)


Här är lite fina bilder på hotellet:


      


Jag tror inte att man kommer bada vid poolen så mycket, jag ligger nog och glassar vid stranden istället!

Kommentarer
Postat av: åse

sjysst o åka på Leons 2-års dag... ingen tårta & inget kalas för er iaf :P

2009-01-14 @ 20:18:33
Postat av: Olivia

Sv: Jo men han ska ju följa med oss, det är ni som inte får ha han hos er på hans födelsedag!;)

2009-01-14 @ 21:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0