Gymmet

Nu har man vart och tränat lite då! Det känns som om det va en evighet sen.
Jag är helt knäsvag typ, jag tränade ben skitmycket så jag kunde typ inte gå ner för trappan när jag gick därifrån. Mina handflator fan glöder eller nått. Smart som jag är så stretchade jag inte heller så jag kommer få rejält med träningsverk i morgon.
Men nu ska vi inte klaga för det gör ju någon nytta också.


Här är man klar för att träna då!=)

Från det ena till det andra. Nu är det så att Olivia är väldigt trött på vinter och vill ha lite värme och sol. Tänk o bara åka ner till sjön och bada och sen går man och köper en isglass som smälter i solen. Jag vill ha sommar NUUUU! På sommaren kan man ju vara ute och ha det skönt, men nej nu får man sitta inne och lata sig.
Bara för att jag längtar så mycket till sommaren så har jag redan tjuvkikat lite på bikinis och jag vet två som jag verkligen vill ha.

Den första:                                                                      Den andra:
                            

Hmm.. Vad ska kvällen bjuda på då? Kanske någon bra film och god mat, vi får se hur det blir.
Nu ska jag ta mig en dusch iallafall. Puss

Kommentarer
Postat av: din love

den första ska du ha babee! den kommer bli assnice på dig!<3333333

2009-01-11 @ 21:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0